Alla inlägg under oktober 2010

Av Veronica Svensson - 18 oktober 2010 10:06

I helgen har vi haft det lugnt och skönt,Fredagen började med att Sanna åkte till pappa själv för Linn ville inte alls denna helg, tänker inte tvinga henne iheller. Sen kom Anders och Linn och hämtade mig på jobb sen körde vi och åt på resturang och mös :) efter det körde vi hem och mös i soffan med lite godis. Lördagen kom min älskade bror och hälsade på, alltid lika roligt! Vi åt gott och satt och snackade.Söndagen blev en lugn dag det oxå,Körde och lämnade Linn på kalas hos Ellinor sen iväg och hämtade Sanna och därefter körde vi till Center Syd och handlade lite kablar som Anders och Micke pillade med. Och idag är det Måndag och jag är ledig,Härligt med lediga dagar ibland. Jobbar ju så länge om kvällarna så när man väl är ledig så vill man hitta på så mkt som möjligt med tjejerna. Idag cyklade jag och linn och lämnade Sanna på skolan sen cykla vi till dagis för Linn ville leka lite med Ellinor. Därför passar jag på och städar lite här hemma så är det klart tills jag ska hämta dom igen och då tänkte jag hitta på nåt kul med tjejerna, men vad vet jag inte än. Vi brukar gå och bada och det älskar dom!

Älskar mina underbara flickor så himlans mkt <3 Ha en bra dag allihopa för det tänker jag ha!

Bye!

Presentation


Välkommen :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards