Alla inlägg under november 2012

Av Veronica Svensson - 27 november 2012 06:43

Idag är det andra sprutan som vi ska ta efter vår tripp som vi var på i mars! Den första vi tog så domnade hela min arm. Hoppas att den inte gör det igen :( nej nu får jag se till att dra mig upp från sängen och väcka mina ungar :) Ha en härlig dag// Vicky

Av Veronica Svensson - 26 november 2012 06:44

Idag är det måndag, så nu är det upp och hoppa! Äta lite frukost, sen lämna flickorna i skolan. Och idag är jag ledig så det blir väl till att åka runt och handla lite julklappar :) får ju passa på när man är ledig och flickorna är i skola. Ha en underbar dag på er alla! Hej och Hopp :)

Av Veronica Svensson - 25 november 2012 19:21

Igår var det dax för Linns och ellinors kalas på busfabriken. Blev en lyckad dag, sedan bar bilen iväg mot Svalöv för och lämna Sanna hos pappa. Linn stannade hemma för hon går med gipsat ben i 3 veckor framåt. Det som hände med henne var att hon dansade på golvet ,sen trillade hon på nåt konstigt set och landade på foten. Vilket ledde till att det låstnade en liten del av benet på foten! Stackars liten!
Senare på kvällen körde vi till svärmor som bjöd på middag, en riktigt trevlig middags bjudning faktiskt! Vi körde hem vid nio tiden för hundarna behövde ut. Och väl hemma blev det lite mys i soffan sen sängen. För Anders skulle jobba idag! Jag och flickorna har inte gjort så mkt idag, varit och handlat och julpyntat lite :) jag älskar allt med julen, snön ( som vi har ibland) stjärnorna, alla tomtar och all julmat :) nej nu får ni lite bilder från igår! Ha en trevlig kväll!

Av Veronica Svensson - 20 november 2012 08:38

Sitter och äter frukost med min underbara dotter <3 som hatar att bli fotad! ;)

<3

Av Veronica Svensson - 19 november 2012 12:00

Av Veronica Svensson - 19 november 2012 10:56

Som jag saknar Kap Verde vill bara åka dit igen! Här kommer lite bilder från resan :)

Av Veronica Svensson - 19 november 2012 10:37

Idag vabbar man för Sanna som hade feber igår och idag är hon jätte förkyld och hostar jätte mycket! Stackars tös. ??? så det blir till att krypa ner i vår säng och mysa hela dagen innan man hämtar syster yster :)

Av Veronica Svensson - 18 november 2012 23:08

Nu är det nog på tiden att jag oxå lägger mig, för här hemma sover alla utom jag! Det jobbigaste med att lägga sig är att jag känner mig hur pigg som helst och här är dö varmt inne! Men öppnar inte fönstret för jag vägrar att få in spindlar här! Äckliga små kryp som inte borde få finnas på denna jord! :) nä nu ska jag försöka att sova, sov gott allihopa! ????

Presentation


Välkommen :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards