Alla inlägg under januari 2013

Av Veronica Svensson - 31 januari 2013 20:37

Idag har man jobbat 10-15 sedan hämtade jag flickorna på fritids. Efter det åkte vi och badade. Vid halv sju var det dags att bege sig hemåt, körde inom pizzerian och hämtade hem pizzorna vi hade beställt! Smarrigt värre kan jag säga ;) nu är linnsan lagd och Sanna ska strax lägga sig! Och jag ska slänga mig i soffan under täcket och mysa med mitt älskade hjärta! Ha en underbar kväll alla :)

Av Veronica Svensson - 30 januari 2013 20:13

Här kommer lite bilder på dagens fynd och två toppar som jag köpte nyligen också! Dom två topparna kommer från H&M och stövlarna kommer ifrån din sko och ballerina skorna kommer från Topshop!

Av Veronica Svensson - 30 januari 2013 19:47

Idag har varit en jätte mysig dag! Började med fika på café 23 med bästaste Karin! Sedan åkte vi till Nova och shoppade lite nya skor m.m ;) Blev ett par riktigt snygga stövlar och ett par rosa ballerina skor! Kommer bild senare! Efter Nova körde vi till Coop och handlade mat. Sedan var det dags och hämta hem tjejerna för en eftermiddag med skridskoåkning! Vilket i sig blev en lyckad sådan! Inget bråk och inget gnäll, gillas skarp! ;)
Nu sitter man i soffan helt ensam och myser. Flickorna sover och mannen jobbar! Ni får ha en underbar kväll alla.?

Av Veronica Svensson - 7 januari 2013 12:11

Idag blir det bio besök med mina underbara tjejer och min bästa vän Sara! Vi ska se Sune i Grekland :) kommer bli hur mysigt som helst! Längesen man gick på bio med töserna :)

Presentation


Välkommen :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards